Bu vücut kremini kullanan var mı aranızda? Yorumlarında herkes aşırı iyi vs yazmış çatlaklar için. Benim de karnımda çok fazla çatlak var 1-2 hafta kullandım pek faydasını görmedim nemlendirme dışında. Kullanıp gerçekten çatlakta azalma oldu diyeniniz var mı