Duygu-320344
benim kızım da 4 aylikkenden beri yüz üstü uyur hic korkum olmadı elhamdülillah bir sorun yaşamadık en sevdiği uyku şekli sabaha kadar yüzüstü uyuyabilir diyebilirim ama sizin yanlış okumadiysam daha 2 aylikmis daha cok kucuk bence yan yatırın iki kenarına yastık koyun ben kendi kendine dönmeye başlayana kadar bu şekilde uyuttum hem kusup boğulma ihtimaline karşı hemde yüzüstü dönmesin diye 4 aylıkken dönmeye başlayınca serbest bıraktım