Herkese merhaba ☺️
Sizlere tecrübeli annelerimize sormak istediğim bi konu var yardımcı olursanız çok sevinirim 🫶tuvalet eğitimine başlamak istiyorum . Oğlum 26 aylık ve arada kakasını yaptığı zaman yanıma gelip anne çiş kaka diyor ama her zaman değil. Sizce tuvalet eğitimine hazır mı başlamalımıyım? Bazen lazımlığı alıp üstüne oturuyor anne çiş anne kaka falan diyo ama her yaptığında değil tabiki. Alıştırma külotlarını kullanan anneler var mı öğretirken gün boyu o külodu giydirmeli miyiz ? Biraz halı ve koltuk konusunda tereddütlerim var Külotları kullanan anneler bilgi verir misiniz sanırım içi havlu olduğu için çişi içine çekip yere halıya koltuğa vs.gelmesini önler mi neler yapabilirim bilgi verirseniz çok mutlu olurum. Herkese iyi akşamlar❤️🌹☺️ teşekkürler şimdiden