Kızlar bebeğim hasta vs değil yani ateş grip tarzı bulguları yok ama dünden beri elleri bileği ve ayak tabanında döküntü var sinek ısırığı mı yoksa başka birşey mi bilemedim pazartesi doktora gideceğim ama internette baktığımda el ayak hastalığı vs yazıyordu.