Dostlar maalesef kızım kafasının üstüne sert bir zemine düştü acile başvurduk hemen, zemin sert olduğu için tomografi çekmek istediler çektirdik ve bir ayrışma gördüler 24 saat sonra ilerleyip ilerlemediğini anlamak için bir daha çektiler. Şükür temiz çıktı, çok mu zararlı diye sordum evet tabiiki çok küçük ama kar zarar hesabıyla çekmemiz gerekiyor dediler. Arkadaşlar dünden beri içim içimi yiyo, konuyla alakalı bilgisi olan var mı? Ne gibi zararları var vs