Oğlum 9 ay 2 günlük şuan
7 aydan beri döne döne gidiyordu istediği yere,bugünde kendi başına emeklediğini gördük şükür biraz geç kaldı tabi 🤣🤣🤣 bu ayda yürüyor millet ,🤣🤣🤣(her çocuğun gelişimi farklı biliyorm şakasına söylüyorum linç almiyim lütfen)
Ama çok sevindik büyükler niye emeklemiyor diyip duruyordu
Sizinkiler kaç aylıkken emekledi :)