Vanilyasekeri34 Oğlum spor ayakkabıda 23 num giyiyo. 14,5-15 cantim geliyor.. İgor çizmede 25 numaranin ölçüleri bile sıkacak gibi geldi, 26 çok mu büyük gelir, kullananlar yorum yazabilir mi? 😅
antropologanne Vanilyasekeri34 Kullananalar birde şu kararsızlıga el atabilirmi 😂 boyun kısımları çok bol ya ordan soĝuk hava yagmur kar ve girmezmi ? Minnos ayaklar üşümezmi 🙈😂
Birceninannesi Vanilyasekeri34 kızım pumada 23 giyiyodu ayağı 14.5 cm. 24 numara igor aldım gayet güzel oldu. 15 cm ise siz 25 deneyebilirsiniz ama 26 çok büyük olur
Elif_adnr 23 giyiniyorsa 23 al canım tam kalıp ben bir numara büyük aldım ama hata yaptım ayağından sürekli çıkıyor geniş ağızlı bi bot
Birceninannesi Vanilyasekeri34 dar değil tam kalıp topo ski modelini kullanıyoruz 2 senedir. Geçen sene 22 almıştım bu sene 24 oldu. Büyük olursa yürümek zor oluyor bu botlarda yine de siz bilirsiniz
expectopatronum Vanilyasekeri34 benim oğlumun ayağı aslında 21-22 ama çok tombik olduğu için çoğu ayakkabıya girmiyor o yüzden 23 alıyorum ben. Adidas spor ayakkabıda da 23 giyiyor şu an İgor yünlü çizmede de 23 aldım rahat oldu. Hatta kendime de 36 numara igor yünlü çocuk çizmelerinden aldım bana da rahat oldu. 😅😅 Normalde de 35-36 giyiyorum.
Vanilyasekeri34 expectopatronum yorumlarda öyle bir yazmışlar ki… en az 2 numara büyük alın falan diye.