Arkadaşlar merhaba 3 yaşına yeni giren bi oğlum var sürekli oyun oynamak istiyor ama sürekli önceden böyle değildi tek başına oynardı ama bu bikaç aydır artık kafayı yemek üzereyim sürekli oyun diyor kalbini de kırmak istemiyorum önceden telefondan video izlerdi onu kaldırdım asla açmıyorum şuan acaba onunda mı etkisi var yoksa bu yaş grubunda normalmi yani 24 saat uyanık olsa 24 saat oyna diyecek o kıvamdayız