ezguscom ben 7. Ayda eline kasik falan vermistim 13 aylik suan catalla falan yiyebiliyor tabiki arada ellerinlede mudahale ediyor bizimki kadar degil elbet tek corba vermedim cok sivi diye bide kisa girdik her gun yikayamiyorum herseyden verdim hic pure falan yapmadim ya cam rende de rendeledim yada catalla ezdim uzumleri kirazlari bolerdim cekirdeklerini cikarip muz verirdim hep oyle oyle alisti