Ygzbrr Kızlar bugün geçtim buna normalde baska kıullanıyodum 6 damla dedi ecz doktora soramadım kullanam barmı bu aylarda
Nisaaaaass Ygzbrr ben de bugün satın aldım ama prospektüste 4-10 yaş kullanımına uygundur diyor ne yapsam bilemedim
Cennetagaci Ygzbrr 6.aydan itibaren kullandık. O dönem sabah 2 akşam 2 damla vermemi söylemişti doktor. Gene siz doktorunuza danışın.