genetikcianne Dün aşılarımızı olduk ama bugün ateşlenme oldu hafif .37.8 maximum. Doktorumuza götürdük 38 sonrası için ilaç verebilirsiniz dedi. Şimdi uyutuyorum ama uykuaundan ağlayarak uyanıyor dudak büküyor. Sizde de böyle oldu mu ?
Duygu29 genetikcianne biz sadece menenjit aşısında ateşlendik. Ama çevremdeki arkadaşlarımın bebekleri çok ateşlendiler aşılarda. 38 e kadar müdahale etmeyin. Ilık bir duş üstünü inceltin. 38 dede calpol verirsiniz. İnatçı bir ateş olmuyor, korkmayın.