Ha ama şöyle bi sorunumuz kaldı bizim de, bir yerden sonra dayanamadığım için yanıma yatırıp yatarak emzirmeye başladım ve gece 3-4 gibi yanıma alıyorum o saatten sonra göğsüm açık üstüm açık uyuyorum resmen. Onun da üstünü örtsem uyku tulumuyla terliyo diye üstümüzü de örtemiyorum. Yan yatıp emzirmeye başladığım için yamuk yumuk yatıyorum sabahları tutulmuş uyanıyorum.. ama düzelir o da diye umuyorum