Anne sütü çayı ve bestlak damla kullanmıştım, gebelik zehirlenmesi ile gittim doguma , zaten degerlerim bozuktu, bunlar sayesinde daha da bozuldu, oncesinde de karaciger hastasi oldugum icin galiba beni kotu etkiledi, kac aydir degerleri dusurmeye çalışıyoruz, hassasiyetiniz varsa boyle seyler kullanmayin, ben oyle bi fafkini gormedim , hurma incir dut kurusu, bunlarin faydasini görüyorum