Kızlar şu meşhur fön tarağı varya ondan aldım, aslında düzleştiriciyle saçlarım dümdüz oluyor çokda seviyorum düzleştiriciyi ama bu fön tarağı üstleri güzelce dümdüz yapıyor ama saçımın uçları dışa doğru kalıyor sanki dışa fön çekilmiş gibi, saçlarım kısa tam omuz üstü, birde kalın telli olunca ondan mıdır nedir uçları kötü duruyor, ilk ıslak saça denedim hiç olmadı aşırı kabardı, kuru saça denedim oldu hemende düzleşti ama uçlarına napcam bilmiyorum ya bebeğim olunca düzleştirici biraz uzun sürüyor diye bunu aldım buda uçları olmuyor, ben mi beceremiyorum saçım kısa diyemi öyle bilemedim