Kızlar selam ben almanyadayım 3 aylık bebem var şükür şimdiye kadar hiç ilaç kullanmadık (Ağrı kesici ateş düşürücü) burda fitil veriyolar şurup yok ama ben tr de carpolu biliyorum ama bilmediğim mor ve pembe paket farkı nedir. Şimdi kayınvalidem buraya gelecek getirmesini isteyeceğim ama hangisini alsınlar ayrıca ben paketi kullanmaya başladığımda şurubu nerde muhafaza ediyorsunuz ve ne kadar sürede bitirmek gerekiyor