Hiç güzel bı hastane değil asla tavsiye etmiyorum doğum yapmadım ama hamileyken kontrole gittim çocuğumun cinsiyetini sordum azarladı beni doktor bı dünya sornasinda kızıma özelde doğum yaptım sarılık yüksek çıktı o hastaneye sevk ettiler çocuğum 5 günlüktü kan alicaklar her yerini delik deşik ettiler küçücük bebeğimin çam sakuraya gitt orası ilgili ve çok temiz