Merhaba bebeğim 10 günlük sezaryen doğum yaptım ilk 4 gün sütüm gelmedi ve mecburen biberonla mama verdik bu defada biberona alıştı memeyi kabul etmiyor sütü makineyle sağıp veriyorum ama günde en fazla 180 ml çıkıyor ve mecburen mama vermeye devam ediyorum bu durum başına gelen var mı sonradan memeyi kabul etti mi bebeğiniz veya sütünüz arttı mı