İyi akşamlar, mama kutusunun üzerinde 2 ay için 150ml 3-4 ay için 180 ml yazıyor. Bebeğim 3 aylık ama 180 çok fazla değil mi sizce de yani ben her öğün mama vermiyorum günde 3 kere falan ama 120 ml veriyorum doymuyor olabilir mi siz ne kadar veriyorsunuz sevgili anneler ?