akyolll İyi akşamlar güzel anneler. Sezaryen olalı iki hafta oluyor. 3 gündür dikişlerin en uç noktasında çok az pembe akıntı oluyor. Enfeksiyon mu oldu diye çok tedirginim. Yaşayan var mı? Fikir verirseniz sevinirim.
busradurukilic akyolll gecikmeden gidin enfeksiyon büyük ihtimal. Cogalmadan baksınlar. Benim hiç olmadı
nefesimo13-10-21 Benim hiç öyle olmamıştı ama yapıştırma dikişli sizin sanırım normal dikiş. Doktorunuza danışmanızda fayda var sorun olmasın sonra