elagozlu35 ahkalbimm bende 100 adet aldım bu sefer bakalım söndüreblcekmym bilmiyorum geçen sefer hep dagttm ihtiyacı olanlara birde dogum günü yaklaşan 2 kişiye hediye ettim iyi olmuştu öylede