Merhaba. Aynısını bizde yaşadık. Çok yıpranmıştım. Sizi çok iyi anlıyorum. Ben geceleri emzirmeyi bırakmak zorunda kaldım maalesef bu sebepten dolayı. Her yolu denedim olmadı çünkü. Geceleri emzirmek yerine mama verince en fazla 2 kere uyanmaya başladı. Mama baya tok tutuyor sanırım o yüzden uyanmıyor. Sevgiler 🌸