23Erkncikus Balla babay turco almıştım junior muş bilmeden aldım oda aşırı küçük oldu bunda şoktan aldım indirimdeydi korkar oldum oda minik çıkar diye
aynenncnmmm 23Erkncikus biz henüz küçüğüz ama babyturconun kalıpları çok dar. Diğer bezde 3 numara kullanırken babyturco 4 numara bile iz yapıyor sıkıyor 🥲