Seymagirgin elagozlu35 e ebbek ten nimo kompresor aldım cok guzel yıllardır kullanıyorum hala satılıyo
Minel-inannesi elagozlu35 bu modelin nimo markasini kullaniyorum, cok memnunum. Gecen sene e bebekten almistim
uykusuzuykucu elagozlu35 Ben geçen gün aldım dün elime ulaştı kullandım gayet memnun kaldım fiyat performans ürünü
1pekmom_ Bunun farklı markasını kullandım kullanıyorum memnunum, bendeki birazcık ses çıkarıyor ama diğerlerine göre daha etkili olduğunu söylüyor doktorlar, büyük olması biraz dezavantaj heryere gitmiyor ama zaten hasta olduğunda da evden çıkmadığımız için bize sorun olmuyor:)
elagozlu35 1pekmom_ bi bakıyorum bende artık şart oldu kışın hep hastalık inşallah bulabilirim uygun fiyatlı düzgün bitane
30-01-m Kızlar ben Direct Nexus nebülizatör’ü satıyorum . İlgilenen olursa mesaj atabilir . İnternetten bakabilirsiniz, tertemiz garantisi devam etmekte.
Minel-inannesi elagozlu35 gorumcemler 5senedir kullaniyolar, komsumuzda var yaklasik 4senedir onlar kullaniyolar, gecen seneden beri biz kullaniyoruz, kayinvalidemlerle annemlerede aldık. Sansimiza bizim hepimize iyi geldi, elektronik aletler sans isi
tubasd elagozlu35 sessiz olması zor ama bı tık fazla olabilir zaten tedavi esnasında kullanılıyor ses sorun olmuyor
elagozlu35 Minel-inannesi çok teşekkür ederim yarın nimodan sipariş vericem inşallah bizde memnun kalırız 🥰