Bebeğim bir kaç saat fazladan uyusa göğsüm çok şişiyor ödem oluyor ve önden sağmam gerekiyor tazyikli gitmesin ve göğüsteki proteinli son sütü sütü içebilsin diye sağdıkça sütüm daha da artıyor zaten mastit geçmişim vardı hatta devam ediyor mu emin bile değilim 🥹