Merhabalar, deneyimlerinize ihtiyacım var.
42 gün önce 36+6′da sezeryan ile doğum yaptım.
Sütüm gelmedi, 5.gün sarılıktan dolayı hastanede tedavi gördük. Doktorumuz mama takviyeli ilerlememizi istedi. Bebeğim güçlü çekip emmiyor doğduğundan beri, sağdığımda ise hala iki göğüsten bazen 30, bazen 60 CC süt geliyor
Bebeğim malesef mamaya daha çok alıştı, 5 dk bile emmeden bırakıyor bu durum canımı çok yakıyor, bu saatten sonra sütüm çoğalır mı, nasıl çoğaltabiliriz, çoğalan anneler nasıl başardınız önerilerinizi bekliyorum ❤️