sgs merhaba aynı dönemden bende geçtiğim için yazmak istedim bebeğim kolik ve gazlı bir bebekti şuan çok şükür dört aylık olduk bende yalnız bakıyordum kızıma annem çalışıyordu gelemedi eşim de çalışıyordu geceleri sagolsun destegi oluyordu zorlu bir süreç uykusuz geceler sürekli aglama durumu bebegin ,,,lohusalık başlıbaşına ayrı bir psikoloji ama şunu belirtmek istiyorum Geçiyor o zorlu süreçler 🥰🌼