crnynr38 Biz yaptırdığımızda 20 günlüktü. O yüzden iyileşme süresi daha kısaydı 3 günde dikişler düştü. Pet bardak vs kullanmadık çünkü dönmüyor ve hareketli değil diye. O yüzden sizin doktorunuz 7 gün süre verdiyse mutlaka öyledir yenidoğan sünneti çok çabuk iyileşiyor ama zaman geçtikçe mutlaka iyileşme süresi uzuyordur. Ama kağıt bardak koyduysanız gece nöbet tutmanıza gerek yok dönmesin diye. O zaten yüzüstü döndüğünde dikişlerine zarar verecek pozisyona gelirse acır ve ağlar o zaman müdahale edersiniz, gün içinde de başında beklemek zorundasınız gibi çünkü sürünmesi zarar verir ne yazık ki 🫠 ama bezine hakiki zeytinyağı damlatırdım ben yapışmasın ve hareket ettikçe sürtünüp acımasın diye. geçmiş olsun 🙏🏻