Satranc kızım 22 aylık oluyor.nerdeyse Eylülün son gününden basladim tuvalet eğitimi vermeye. İlk günler hep altına yaptı.degistirdim sürekli.daha sonra gün içinde çiş yaptı altına kakasını da. Bazen de lazımlığa yaptı ben hatırlatıp oturtunca. Daha sonralarda yavaş yavaş kendi söyledi .bazen yine altına kaçırdı.bazen yaptı biseylere dalıp unutdu. Ama son bir kaç gündür kendi söylüyor çiş var diye. Eskiden hiç söylemezdi işine gelmiyordu çünkü.☺️ Şimdi ben nerde olursam olayım mesela mutfaktaysam yanıma gelip ciş diyor.hemen koşup lazımlığa oturuyorum yapıyor. Çok ufak altına kaçırdığı oluyor. Nerdeyse 2 ayımı aldı tuvalet eğitimi😀 ama sanırım başardım.🥳🥰 // Şimdi gündüz tam olarak öğrenince geceye gecicem. Şimdi sadece öğlen ve gece uyurken bez bağlıyorum. İnşallah bunu da asicaz 😃