yrntsnn Kızlar son adet tarihim 20 Ekim suan 25 kasımda olduğumuza göre kaç gün gecikme var eger hamileysem ne zaman yapsam cıkar idrar testinde?????
hepayni13 Canım şüpheli iliskide olduğum günden itibaren 12 gün say 13.gun yapabilirsin ama eger gecikmen yoksa hala teste cikmazsa gecikmeni bekle
yrntsnn Efe36annesi benim son adet tarihi 20ekimdi hala bisey yok test yaptım negatif anlamadım neden hep de düzenliydi
Efe36annesi yrntsnn istersen bide doktora git hiç hamilelik olmazsa bile bazı nedenler den dolayı da gecikme olabilir
Efe36annesi yrntsnn kan verin b3lli olur ben kan verdim bekliyorum inşallah yarın açıklanır sizinde inşallah olur
yrntsnn Beraymom 2 kere normal test yaptım 23-24 kasımda dünde erken gebelik testi yaptım aksam tek cizgiydi ama 9 günlük Bi gecikme var nerdyse
Glrmila Kizima hamileligimde Son adetim 27 nisandi ben 23 haziranda test yapmistim bayagi bildigin icimde insan olusmus meger haberim yokmus🤣 saka bir yana duzenli adet oluyorsaniz çıkar mutlaka silik de olsa
Burcum17 yrntsnn ewt yaptım silik çıkmıştı 5 gün sonra bir daha yaptım pozitif kan verdim 844 çıktı yani gebelik var beta degerin 5 den yuksek olması gerekiyor
Efe36annesi yrntsnn rabbim gönlünüze göre versin doğana kadar 2 yaşında olur benim oğlan da 3 yaşında
Mustafamom_ Benimde regl olmama 3 gün var bebek istiyoruz geçen aydan beri korunmasız ilişki oldu regl oldum bu ay da oldu mu olmadı mı bilmiyorum test yapmaya daha erken sanırım geçerse yapayım