Esross10 Deletedmom_82 adem doruğun kahvaltısı güzeldi bi kaç yıl önce gittim ama şuan nasıl bilmiyorum.
Sevvl Deletedmom_82 kahvaltı bana çok mantıklı gelmiyor kuzum ya evde yemedıgımız reçellere para veriyoruz😂