Kızlar 8 aylık olacak kızım birkaç gündür hasta,ne serum fizyolojiyle ne aspiratör ile burnu açılımiyor. Burun akıntısı çok ama yinede burnu tikali ememiyor,uyuyamiyor. Hava nemlendiricisi kullanıyorum,baş ucuna soğan-karanfil koyuyorum başka ne yapmam lazım fikri olan yazsın lütfen.