Mete_tuna Miniginannesi https://www.instagram.com/p/Bqxlsx-nTzI/?igshid=fh24rg2jfi4o kesinlikle denemelisin bizde işe yaramıştı.
Miniginannesi Simaymirayannesi @Kuzumveben Mrveyll77 oglum 1 yasinda ne kadar vermem gerekiyor eczaci bilgi veriyor mu
Kuzumveben Miniginannesi bi cay kasigi gunde 3 kere kullanmistik biz 1 yasinda iken hasta olmustu siz sorun doktorunuza o daha iyi bilir dozunu bebeginiz icin
Mrveyll77 Miniginannesi Miniginannesi 4 aylık kızım bir çay kaşığı günde 3 kez kullandık sizin ki 1 yaş rahatlıkla ölçeğiylede verebilirsiniz
Hiraada Prospan kullanıyorum çok iyi bir surup ve sadece 2 gün kullandım oksurugu hemen geçirdi bitkisel tavsiye ederim.
HamzaSiracveBen Miniginannesi prospan kullandık 6 aydan berı kullanıyorum ve yarım olcek kullanıyorum
ikraalin Miniginannesi prospan bitkisel canim sabah aksam 1 cay kasigi olarak kullandik Bir kac gune oksurugu kesildi