beyzasargn benim ilk beş gün sütüm gelmemişti doğumdan sonra doktorlar ısrarla mama verme dedi ama bebeğimde kilo kaybı oldu şimdiki aklım olsa bebeğimin sağlığı için mama verirdim kimseyi dinlemezdim kendi sütün azsa tereddüt dahi etme ver mamasını aç durmasın minik bebiş sonuçta olan sütünü de veriyorsun kendini kötü hissetme elinden gelen her şeyi yapıyorsun olmayan bir şey için üzülmeye gerek yok senden kaynaklı değil vücudunla alakalı üzülmeyin