Gamzeliff Ben kullanıyorum çok da memnun kaldım. Keşke daha önce alsaymışım. Oğlum 19 aylık. Geçen kış sürekli burnu tıkandı, ben almak istedim, eşim süpürgeye takıldığı için olmaz o bilmem ne diyip beni geri durdurdu. Ama keşke onu dinlemeseydim. Çocuk burun açmaktan aşırı korkuyor, kendine dokundurtmuyor, mecburen elini ayağını birimiz tutuyoruz diğeri aspiratörle çekiyor ama çığlık çığlığa. Travma oldu çocukta bildiğiniz, gördüğü an ağlamaya başlıyordu. Serum fizyolojik de aynı şekilde, onu hiç kullanamadım zaten, yapamadım bir türlü. Spreyler bir tık açtı gibi ama sonuçta içini tam boşaltmayınca hemen geri tıkandı, nefes alamadığı için de çocuğun uykusu bölündü. Artık son çare alıcam dedim. Süpürgeye takıyorsunuz, bir adet yedek uç var ama yıkayarak kullanıyorsunuz zaten içinden fırçası çıkıyor. Süpürge düşünüldüğü kadar vakum etkisi yapmıyor ama nefesle çekilenden daha kuvvetli. Kendimde denedim önce hafif bir üfleme gibi. Oğlum süpürgeyle oynamayı çok sever, o yüzden oyuna çevirdik. Ucunu takınca kendisine verdim, burnuna yaklaştırınca süpürge hemen çekiyor zaten. Saniyeler içinde işlem bitiyor. Ağlatmadan burun temizlemek ne rahatlıkmış. Ama çocuğunuz süpürgeden korkuyorsa ona göre karar verin. Yine de aspiratörle olduğundan çok daha kolay oluyor. Hem de ekonomik. Sürekli yedek uç almaya gerek kalmıyor.