Bi üç buçuk aylıkken geçen cumartesi sünnet olduk bugün tam bir hafta oldu ve tamamen iyileşti. Doktoru evimize çağırdık herşeyi o getirdi. İğne ile uyuşturdu sadece o esnada ağladı canı yandığı için 10 dk bekledik ve işlem başladı toplamda 20 dk da bitmişti. Bir saat sonra calpol verdik sonrasında 4 saat sonra tekrar calpol verdik sünnet bölgesine karton bardak kesip koyduk. Doktor bi merhem verdi sabah akşam sürdük ekstra ben kantaron yağı da kullandım iyileşmeyi hızlandırması için doktora sorarak çok şükür atlattık.