Themom_ Gldekpnci rotayı 2 doz olduk menenjit aşısının ilk dozunu pazartesi olacağız 3 dozmuş sanırım 7. Ayda ilk dozunu olmuş olacağız. Rotada hiç bir problem yan etki yaşamamıştık umarım bunda da yaşamayız
Esraesra08 Gldekpnci rota ve menenjiti aynı anda yaptı doktorumuz o gün uykuda inledi bebeğim sabaha kadar ateş düşürücü verdi doktor 2 gün etkisi sürdü huzursuzdu ama endişelenmeyin geçiyor
Gldekpnci Esraesra08 bizde şimdi olduk bakalım 2. Ay aşılarında nasıldı bebişiniz aynımıydı etki olarak bununla
Esraesra08 Gldekpnci onda da durum farksızdı 3 tane birden olduk iki karma bir verem o gece ateş yaptı ama bir ölçek ateş düşürücüyle sorunsuz atlattık önümüzde 5. Ay aşılarımız var insallah onuda atlatırız sorunsuz
Yasemin158 eymenin_annesi34 rotarix mi yaptirdiniz bebek kac aylikti 2.ay aşilariyla ne kadar sure gecmeli
Yasemin158 Tospikcemil menenjit icin neden 2 farkli asi oldunuz tek asi da ayni dedi bizim doktorumuz