1anne2ogul Doğumdan ne kadar sonra adet oldunuz. 6 aya girecegiz hala bişey yok. Beklemeli miyim biseyler mi yapmalıyım olmak için?
1anne2ogul yokolmaz ama psikolojik olarak çok etkiliyor stres oluyorum o da sütünden bebege etki ediyor. Cok kararsız kaldım bilmiyorum..
1anne2ogul Nurseoz_55 olmadığım süre içinde hem stres oluyorum psikolojik olarak etkiliyor. Hem de çok şiştim ne kıyafetlerim oluyor ne bisey. Sizde de böyle etkileri oldu mu
1anne2ogul Nurseoz_55 olmadığım süre içinde hem stres oluyorum psikolojik olarak etkiliyor. Hem de çok şiştim ne kıyafetlerim oluyor ne bisey. Sizde de böyle etkileri oldu mu
Nurseoz_55 1anne2ogul şişliğim yok doğum öncesi giydiğim kıyafetlerim bile bol geliyor ama stres sürekli var hamilemiyim diye sürekli şüphe içerisindeyim 1 senenin dolmasını bekliyorum doktora gideceğim