bademgozlum Kullanıp memnun kaldığınız Celik çaydanlık var mı arkadaşlar? Alırken mesela neye dikkat ediyorsunuz
Mercece12 bademgozlum kulpunun demir olmamasına dikkat ederim ısınınca tutamıyorum çünkü karaca güzel
Rez bademgozlum aryıldız çok iyi marka, ben Karaca kullanıyorum midi boy tamamen metal misafir olmadıkça büyük yani, ateşi normal yaktığım sürece kulbu ısınmaz, diğerleri de eriyor bişi oluyor
Omeraslan bademgozlum Ben büyük ve küçük çaydanlığın ikisinide nehir tercih ettim. Biri metal kulp biri plastik. Plastikte biraz yanık oluştu. Metal kulp ise altını çok açtığım zaman aşırı sıcak oluyor. 😃
Yagmurcmn Plastik kulp ta var çelik te var çelik tercihimdir plastik ya eriyor ya yanıp kararıyor çelikte ise altını azıcık kısıkta ısınmıyor ısınsa bile el beziyle tut 😂 enazından iz kalıp kötü görüntü olmaz yanıktaki gibi