Olurmuolurmu Kızlar bebişlerinizin ilk aylarda gözleri eşit yerlere mı bakıyodu? Bizim bebiş daha bır ayı doldurmadı. Ama dlkatımı çekti bazen simetrik bakmıyor, bı tık şaşılaşıyor bazen. Normal mı acaba bebeklerde?
egesmommm Olurmuolurmu ilk aylarda çok normal benim bebeğim 6,5 aylık hala devam ettiği için doktora gittik göz kayması için şaşılık bölümüne gideceğiz takip edin 4. Aydan sonra beklenmiyor diyor doktorlar genelde
eylullllll Benim bebekte öyleydi bir buçuk ay boyunca ondan sonra düzeldi.ılk aylar normal diye bılıyorum ama kontrole gıttıgınde yine de göster
Kubra226 Olurmuolurmu ilk zamanlarda normal içiniz rahat değilse doktora götürebilirsiniz ben 2.5 aylıkken gitmiştim kızımda herhangi bir durum yoktu ama genel bir baksın diye
Olurmuolurmu ezgiii12490 şu anda alti aylik ve hic yok ama ne zaman gectigini tam hatirlayamadim. Yanlis bilgi vermek istemem