mnkbiranneck Merhaba hanımlar normal doğum yaptım yapalı yanlarim çok ağrıyor bir türlü geçmiyor magnezyum ve kan ilacı kullanıyorum ama bebeği alırken ayakta duramiyorum sebebi nedir nasıl geçer acaba