Merhaba güzel anneler benim bebeğim 13 aylık 8 kilo elbise hesabı falan çıkarılınca 8 kilo çıktı dün sağlık ocağinda hemşire çok zayıf dedi mama almıyor anne sütü ve ek gıda tek alıyor 1700 doğmuştu benim bebeğim sizcekilosu zayıf mi pazartesi randevu aldım çocuk doktoruna hemşire öyle dediğinden beri içim içimi yiyor çok mu zayıf sizind görüşünüzü almak istedim