Merhabalar arkadaşlar
Oğlum 7 ay 24 günlük.yaklasik bir haftadır emmemiz azaldı gibi hissediyorum 🙁
9.30 gibi kalkar ilk kalktığında emer 11 gibi kahvaltı yaptırıyorum
12 civarı uyuyor emerek
13.30/14 arası uyanır bı yarim saat sonra meyveli yoğurt yer
17 civarı tekrar emerek uyur
Kalkınca akşam çorbasını yer
Daha sonra gece emerek uyurdu
2 gündür emerek uyumayı da bıraktı
Memeyi bırakacak diye korkmaya başladım.memeyi sadece uykuya dalmak için kullanır oldu.gogsum taş gibi eskisi gibi emmedigini anlayabiliyorum.bi dönem mi geçecek mi yoksa ek gıda dolayısıyla emme azalacak mi bilemedim.
Siz gün içinde ne sıklıkla emziriyosunuz..?