Mlkmstf Arkadaşlar merhaba ilk günler bebiş güzel uyuyordu fakat şimdi 10 dk da bir uyanıyor gece hiç yatmıyor napsam da olmuyor hep mi böyleydi bebekleriniz
Mlkmstf Alfa_Mom emziriyorum mama da veriyorum doyduğu halde uykuya dalıyor 10 dk sonra yine aynı ağlayarak kalkıyor