Nilayca basaksehir’de yasıyorum bende. Asla başak tıp bana temiz bir hastane gelmiyor bir kere numan beye götürdük çok övdüler evet hekim gayet iyi ama hastane berbat bence. Eyüpsultan’da Mehmet Hatemi diye bir doktora yaptırdım bende 6.500₺ verdim. büyük boy bez takıyorum bardak falan onlar eskiden kalma adetler. Bebeğim kakası geldiğinde önden hep uyarı veriyor o an altını açıyorum ve kaka pipisine değmeden temizliyorum tabii bu benim yöntemim. her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır😌😌