saliha20 Kızlar pazartesi günü Sezeryan oldum ayaklarımda ve bacaklarımda aşırı bir şişlik oldu hamilelikte hiçbir şekilde şişmeyen bacaklarım Şimdi şişmeye başladı böyle olan var mı ne yapmam gerekiyor tavsiyelerinizi yazarsanız sevinirim
barlasmom55 saliha20 bacaklarımı hareket ettirdim otururken de ayaklarımı oynattım bol bol. Su içtim duş aldım her gün öyle öyle geçirdim. Varis çorabı vermediler bana da.
Cady saliha20 aynı şeyi bende yaşadım fena bı ödem olmuştu. Öncelikle doktorunuza danışın. Benim doktorum varış çorabı önermişti. Buna ekstra olarak bol su içtim ananas yedim ve çokça yürümeye çalıştım. Ananas baya ödem attırıyor. Bı de bacaklarınızı sarkitarak oturmayın ayaklarınızi uzatın altına yastık koyun. Ben bu şekilde 1 hafta yaparak ödemelerimden kurtulmustum
birbeyazoglanbirkarakiz Varis çorabı vermediler mi ya da aldırmadılar mı hastanede ? Bana ameliyat sırasında takmışlardı sezeryan sonrası da 10 gün takmamı söylediler. Varis çorabı giyebilirsiniz çok işe yarıyor.
saliha20 birbeyazoglanbirkarakiz yok bana hiçbir şekilde öyle bir şey söylemediler faydası varsa hemen alırım
cansu3545 Bol su . Bnmde çok şişmişti yürürken acıyordu şişlikten o derece. 10. Günden sonra normale dönüyor
birbeyazoglanbirkarakiz saliha20 Bence kesinlikle var hem oğlumda hem kızımda bana ameliyat sırasında takmışlardı, bende işe yaradı
Arsaminannesi saliha20 ah ben ne cektim ödemden ayaklarimin icindeki su sallaniyordu asiri sekilde odemlerim olustu doktor düz zeminde tutmamı ve ayklarmi sallamamami soyledi 15 gun anca gecti
Marmadal Bende aşırı ödem oldu, hiçbir şey yapmadım 10 gün içinde kendiliğinden geçti. Ayakkabı bile giyemeyip soğukta terlikle gezmiştim🙂
123mavili Doktorunuza danışamzınız en doğrusu fazla ödem de sağlığa zararlı ki hamilelikte ve doğumdan sonra bende ödem çok olduğu için sürekli tansiyonum yükseliyordu ödem söktürücü iğne yapmışlardı bana üzerinden bir gün geçmeden kurtuldum resmen