Kızlar baya vakit oldu ombre yaptıralı. Arada cila yaptırdım evde de bazen mor şampuan kullanıyorum ama kalıcı olmuyor akıyor yine kötü bir sarı renk kalıyor. Bunun için evde ne yapabilirim ve sarılar çok yukarıda, beyazlarım için koyu renk boya alıp evde boyacagim birazda sarıları yarıya kadar falan koyu renge boyasam evde ne olur ?
