Esma_1 bizimki de 18 di galiba yatış degeri. Üzerinden 2 buçuk yıl geçti nerdeyse öyle hatırlıyorum 😂 sabaha sanıyorum 10 a falan düşmüştü. Bizim ki kan uyuşmazlığından hızlıca yükselen bir sarılıktı. Hastaneden taburcu olurken sarılık degeri 4 tü zaten .Tekrar yükselme riski vardı bizde de ama yükselmedi. O da şöyle oldu , 2 saatte bir 60 cc beslenmesi gerekiyorsa biz onu saate böldük ve saat başı 30 cc verdik. Kan şekerini vs düşürmeden sık sık az az besledik hep ve 15. Gün sarılığı tamamen geçmişti 😊 tamamen düşene kadar düzenli aralıklarla çağırdılar ne zaman çağırdılarsa da kontrol için götürdük. Tek önemli nokta sık sık az az beslemek. Sık sık beslendiği için de reflu vs olmasın diye sürekli reflu yatağında yatırdık böylelikle kusma reflü problemi falan da yaşamadık. Biz süreci böyle atlatmış olduk şuan 2 buçuk yaşa doğru giden minik bir delikanlı 😂 herhangi bir sağlık probleminden kaynaklanan bir sarılık değil de yenidoganlarin çoğunda olan normal sarılık ise hiç hiç korkmayın geçiyor