Merhabalar çok sancılı ve kanamalı adet geçirdiğim için kadın Doğum hekimi yasmin başladı 1 hafta oldu kullanmaya başlayalı ama mide bulantısından bütün gün ölüyorum resmen. Kullanmaya başladıkça geçer mi etkileri 3 kutu da ilaç aldım nasıl kullanıcam bilmiyorum bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim 🙏