Googleden baktım evet 40 yaş üstü için bi şart varmış.
40 yaş üzerinde ve HBV DNA 20.000 IU/mL veya üzerinde olan hastalarda biyopsi yapılmadan oral antiviraller ile tedaviye başlanabilir. Yaziyor . O zaman sizin değer bu rakamın altında kalıyorsa o yüzden demistir.