fatosglr35 1 aylık bebeğim biraz burunları tıkalı hemde gazı var diye kayınvalidem vikisi sürelim dedi en son çare artık bende sürdüm çünkü hırıltı geliyordu sesi ve gazı vardı sizce bir şey olmaz değil mi ? Kuzenim neden sürdün diye kızdı bana 😔
bisakinol fatosglr35 bence sürmeyin sürdüyseniz silin tenini yakabilir bizim nefesimizi bile nasıl etkiliyor bebeğe ağır gelebilir. Bol bol serum fizyolojik ile temizleyin balgamı attıkça rahatlayacaktır iniaşlah
durukusu Bebek viksi bile 6. Aydan itibaren kullanılıyor siz neden kafanıza göre kullandınız ki. Hırıltı gelmesi normal benim bebeğimden de geliyordu doktor ciğerler açıldığı için dedi normal bişey dedi
aysegul_my Vicks değilde serum suyu ve burun çekme aparatı alsanız onla temizleseniz hem burnu dolarak ciğerine inip hırıltı yapmaz hemde burnu açık durur rahat eder